كليه الأداب
اهلا وسهلا بك فى منتدى كلية الاداب




 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 جداول الامتحانات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MOSTAFA ROMIO



المراقب العام



http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 2029
العمر : 25
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL
السٌّمعَة : 2
نقاط : 2775
تاريخ التسجيل : 05/06/2009

مُساهمةموضوع: جداول الامتحانات   الثلاثاء ديسمبر 14, 2010 1:23 pm

http://arts.cu.edu.eg/

وده لينك تحميل جدول تالته انتظام جميع الأقسام
http://arts.cu.edu.eg/interactive-serv/gadwal/a3.doc


وكلها نزلت وبتتحمل واى مشكله حاولوا تانى
انا قلت اجيبهالكوا وورد بناءاً ع طلب سوما
cheers Basketball farao king Cool


_________________
أبــدع فـي مــواضيـعــكـ .. وأحســن فـي ردودكـ ..
وقــدم كــل مــاا لــديــكـ .. ولا يغــركـ فهمــكـ .. ولا يهينــكـ جهــلكـ ..
ولا تنتظــر شكــر أحـــد ..
عدد مواضيعكـ ومشاركاتكـ ليس هو الدليل على نجاحكـ ..
بل مواضيعكـ المتميزة واخلاقكـ الرفيعـة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
قطــــــــــــــــــــه



مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum










انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 1515
العمر : 25
العمل/الترفيه : StuDinG n0t MoRe
المزاج : cHeeRful :D
السٌّمعَة : 1
نقاط : 2036
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الأربعاء ديسمبر 15, 2010 11:57 pm

شكراااا يامصطفى الجدول الترم ده حلو جدااااا
يااارب تكمل بالامتحانات تبقى حلوة هى كمان

_________________

]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOSTAFA ROMIO



المراقب العام



http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 2029
العمر : 25
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL
السٌّمعَة : 2
نقاط : 2775
تاريخ التسجيل : 05/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الخميس ديسمبر 16, 2010 10:14 am

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب اللهم امين
الواحد مش قلقان غير من طوووووول الامتحان والاسئله الرخمه
وعلى رأى المثل :: ذاكر يا بنى ادم مذاكرة الوحوش والامتحان هييجي من اللى مفتحتوش lol!

_________________
أبــدع فـي مــواضيـعــكـ .. وأحســن فـي ردودكـ ..
وقــدم كــل مــاا لــديــكـ .. ولا يغــركـ فهمــكـ .. ولا يهينــكـ جهــلكـ ..
ولا تنتظــر شكــر أحـــد ..
عدد مواضيعكـ ومشاركاتكـ ليس هو الدليل على نجاحكـ ..
بل مواضيعكـ المتميزة واخلاقكـ الرفيعـة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
قطــــــــــــــــــــه



مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum










انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 1515
العمر : 25
العمل/الترفيه : StuDinG n0t MoRe
المزاج : cHeeRful :D
السٌّمعَة : 1
نقاط : 2036
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الخميس ديسمبر 16, 2010 11:07 am

lol! lol! lol! lol!
والله معاك حق بس اللى فى البيت مبياكلش معاهم الكلام ده
lol! lol!

_________________

]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOSTAFA ROMIO



المراقب العام



http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 2029
العمر : 25
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL
السٌّمعَة : 2
نقاط : 2775
تاريخ التسجيل : 05/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الخميس ديسمبر 16, 2010 1:25 pm

lol! afro حلوه مبياكلش دى جبتيها منين lol!

هما اصلا كل كلامهم انت مبتذاكرش
وعاوزينا نقعد 24 ساعه ع الكتاب منا ممكن اخلص جزء كبير فى ساعتين !!
فاكرين ان جيلهم هو جيل نجيب محفوظ وطه حسين مش هيتعوض
بس لو يثقوا فينا ويسيبونا نعمل حاجه هنعمل حاجات
وان شاء الله نكون خير سلف وفينا الأمل .. ايه الكلام الكبير ده lol! king cheers Cool

_________________
أبــدع فـي مــواضيـعــكـ .. وأحســن فـي ردودكـ ..
وقــدم كــل مــاا لــديــكـ .. ولا يغــركـ فهمــكـ .. ولا يهينــكـ جهــلكـ ..
ولا تنتظــر شكــر أحـــد ..
عدد مواضيعكـ ومشاركاتكـ ليس هو الدليل على نجاحكـ ..
بل مواضيعكـ المتميزة واخلاقكـ الرفيعـة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
SoMA Bob









انثى الابراج : الدلو الأبراج الصينية : الديك
عدد الرسائل : 291
العمر : 23
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : عايشة
السٌّمعَة : 3
نقاط : 313
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الخميس ديسمبر 16, 2010 2:26 pm

جزاك الله خيرا على الافادة بس معلش جت متاخر علشان بقعد قليل وان شاء الله تعدى الامتحانات على خير ولون الواحد قلقان قوى ربنا يستر وان شاء الله تتجح كلنا ونشجع بعض على المذاكرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOSTAFA ROMIO



المراقب العام



http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 2029
العمر : 25
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL
السٌّمعَة : 2
نقاط : 2775
تاريخ التسجيل : 05/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الجمعة ديسمبر 17, 2010 1:28 pm

ياااااااااااااااااااااااااارب يا سوما وانا هدخل قليل الفتره اللى جايه ولو عاوزين الرسول يبقى فرحان بأمته ذااااااااااااكروا Very Happy

_________________
أبــدع فـي مــواضيـعــكـ .. وأحســن فـي ردودكـ ..
وقــدم كــل مــاا لــديــكـ .. ولا يغــركـ فهمــكـ .. ولا يهينــكـ جهــلكـ ..
ولا تنتظــر شكــر أحـــد ..
عدد مواضيعكـ ومشاركاتكـ ليس هو الدليل على نجاحكـ ..
بل مواضيعكـ المتميزة واخلاقكـ الرفيعـة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
SoMA Bob









انثى الابراج : الدلو الأبراج الصينية : الديك
عدد الرسائل : 291
العمر : 23
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : عايشة
السٌّمعَة : 3
نقاط : 313
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الأحد ديسمبر 19, 2010 12:05 pm

وانا كمان هدخل قليل وربنا يسهل للجميع المذاكرة ونعدى في الامتحانات على خير وننجح كلنا قولوا امين study lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
malak
Admin
Admin









انثى الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 1033
العمر : 25
العمل/الترفيه : الموسيقى والتمثيل
السٌّمعَة : -1
نقاط : 1297
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الأحد ديسمبر 19, 2010 1:09 pm

خيلى متشكرم اغاى مصطفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://facultyofarts.yoo7.com
MOSTAFA ROMIO



المراقب العام



http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
عدد الرسائل : 2029
العمر : 25
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL
السٌّمعَة : 2
نقاط : 2775
تاريخ التسجيل : 05/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الإثنين ديسمبر 20, 2010 12:17 pm

الحفو يا ملك ده اقل واجب Very Happy Wink cheers king

_________________
أبــدع فـي مــواضيـعــكـ .. وأحســن فـي ردودكـ ..
وقــدم كــل مــاا لــديــكـ .. ولا يغــركـ فهمــكـ .. ولا يهينــكـ جهــلكـ ..
ولا تنتظــر شكــر أحـــد ..
عدد مواضيعكـ ومشاركاتكـ ليس هو الدليل على نجاحكـ ..
بل مواضيعكـ المتميزة واخلاقكـ الرفيعـة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
SoMA Bob









انثى الابراج : الدلو الأبراج الصينية : الديك
عدد الرسائل : 291
العمر : 23
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : عايشة
السٌّمعَة : 3
نقاط : 313
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: جداول الامتحانات   الخميس يناير 27, 2011 1:35 pm

ازيكوا جميعا وحمدلله على السلامة يا ملك منورة المنتدى هو يا جماعة الترم التانى هيبدا امتى وياريت لو حد اخد كورس الICDLفي مكان كويس يفيدنى علشان عايزة اخد في مركز خدمة المجتمع الموجود في الجامعة ايه رايكم فيه لو حد عارف حاجة عنه يقول ومعلش طولت عليكم وجزاكم الله خيرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جداول الامتحانات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كليه الأداب :: أخبار الكلية-
انتقل الى: