كليه الأداب
اهلا وسهلا بك فى منتدى كلية الاداب
كليه الأداب
اهلا وسهلا بك فى منتدى كلية الاداب
كليه الأداب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

Al0ne :(( :((

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قطــــــــــــــــــــه

قطــــــــــــــــــــه

مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum

Al0ne :(( :(( Fra

انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الماعز
العمل/الترفيه : StuDinG n0t MoRe
المزاج : cHeeRful :D

Al0ne :(( :(( Empty
مُساهمةموضوع: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 12:37 am

إيه ياجدعان هو القسم ده ليا انا لوحدى ولا إيه، ده مفيش غيرى هنا بيكتب موضوعات وانا بردو اللى برد عليه، ليه مفيش تفاعل هنا، هو كل حد همه بس القسم بتاعه والباقى لأ، كده مش هينفع على فكرة، ولو انتوا بتذاكروا انا كمان عندى مذاكرة بس بدخل علشان أجيب موضوعات وتردوا عليها ونتناقش، ولو على اللغه مش شرط يعنى تكتب بالإنجليزى لو انت مش كويس فيه، انت ممكن تكتب باللغه اللى انت بتحبها او اتعلمتها فى السنين اللى فاتت او الناس اللى بتدرس لغات ممكن يكتبوا موضوعات باللغات موضع دراستهم على الأقل هتلاقى حد رد عليك ويناقشك فى اللى انت كاتبه، مهو معنى ان مفيش حد بيدخل القسم ده يعنى مش عاجبكم، طب لما هو مش عاجبكم وافقتوا ليه على الاقتراح من الاول انه يتعمل، انا مش بقول كده علشان القسم بتاعى والله لأ بس انا شايفه انه ماشاء الله الأقسام كلها شغاله ماعدا ده واول قسم خالص، مبقاش فى حد بيدخل زى الأول يكتب حاجه ولا حد يرد على موضوع قديم وده بجد مش هينفع
عموما انتوا حرين
بليز محدش يزعل منى ولو فى حد عنده كلام تانى ياريت تقولوه وانا على أتم إستعداد أرد عليه ومرة تانيه محدش يزعل بليز انا بكلمكم علشان احنا صحاب قبل اى حاجه cheers cheers
روميساء

روميساء

Al0ne :(( :(( Bm04

انثى الابراج : الثور الأبراج الصينية : الحصان
العمل/الترفيه : اداب تربوي ع شمس
المزاج : القراءة والنت

مُساهمةموضوع: رد: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 6:30 am

معلش ياانوس حقك عليا وهنشوفى وعد القسم دةكلنا هنشتغل فيه
بس هى المشكلة ان اصلا محدش بيتفاعل غير كام عضو بس والباقى مش عرفة ودىة مشكلة كل الاقسام مش دة بس
بس معلش هتشوفى احلى شغل اوعدك ياقطتى..... Very Happy
MOSTAFA ROMIO

MOSTAFA ROMIO

المراقب العام

Al0ne :(( :(( Wsam3

http://www.elnjom.com/vb/member.php?u=1851
ذكر الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
العمل/الترفيه : طالب جامعي وكاجوال بفندق الفور سيزونز
المزاج : NET & SLOW SONGS & ROMANCE,ACTION MOVIES & FOOT BALL

مُساهمةموضوع: رد: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 1:10 pm

مالك بس يا قطه استهدى بالله يا بنتى شكلك اتحسدتى lol!

ع فكره قلة التفاعل دى مننا لو كل واحد فينا بيدخل ويعمل موضوعات فى كل الأقسام وينبه الناس اللى مش بتدخل صحابنا .. المنتدى ده هيبقى حاجه تانيه وانا والله بحاول اعمل كده ونشرت قبل كده فى القسم ده بس ملاقيتش اهتمام وردود وفى اقسام ابيض فله برضك زى القسم الرياضي لكن لو كل واحد يعمل اللى عليه زى ما قلت بجد موضوع التفاعل هيتحسن كتيييييييييييير

وانتظريني ROMIO0O0O0O0O0O0O0O0O0O0 >> SOON
lol! afro king Wink Cool Very Happy Cool Wink king afro lol!
https://www.facebook.com/MOSTAFA.ROMIO0o
قطــــــــــــــــــــه

قطــــــــــــــــــــه

مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum

مُساهمةموضوع: رد: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 11:18 pm

روميساء كتب:
معلش ياانوس حقك عليا وهنشوفى وعد القسم دةكلنا هنشتغل فيه
بس هى المشكلة ان اصلا محدش بيتفاعل غير كام عضو بس والباقى مش عرفة ودىة مشكلة كل الاقسام مش دة بس
بس معلش هتشوفى احلى شغل اوعدك ياقطتى..... Very Happy

لا ياحبى مش حقى عليكى انتى ولا على حد فيكم، انا كنت لسه بتكلم انا وملك فى حته ان فى ناس اصلا مش بيدخلوا وهما مشرفين وهما اصلا مش موجودين اليومين دول ولا حتى اليومين اللى فاتوا ومبررهم انهم بيذاكروا، طب ما احنا كمان بنذاكر ياجماعه وعندنا امتحانات بردو بس بندخل المنتدى بردو نكلم صحابنا ونضحك ونتناقش سوا علشان نفك عن نفسنا شويه من زهق الامتحانات
متزعليش يارورو منى والله اصلا الكلام مش موجه للناس اللى بتتعب وبتجيب مواضيع وترد وتضيع من وقت مذاكرتها علشان يشوفوا شغلهم فى المنتدى وبجد ربنا يعلم الكلام اللى بقوله عليكى وانتى مش موجوده
فمتزعليش منى بالله عليكى Smile
قطــــــــــــــــــــه

قطــــــــــــــــــــه

مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum

مُساهمةموضوع: رد: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 11:30 pm

MOSTAFA ROMIO كتب:
مالك بس يا قطه استهدى بالله يا بنتى شكلك اتحسدتى lol!

ع فكره قلة التفاعل دى مننا لو كل واحد فينا بيدخل ويعمل موضوعات فى كل الأقسام وينبه الناس اللى مش بتدخل صحابنا .. المنتدى ده هيبقى حاجه تانيه وانا والله بحاول اعمل كده ونشرت قبل كده فى القسم ده بس ملاقيتش اهتمام وردود وفى اقسام ابيض فله برضك زى القسم الرياضي لكن لو كل واحد يعمل اللى عليه زى ما قلت بجد موضوع التفاعل هيتحسن كتيييييييييييير

وانتظريني ROMIO0O0O0O0O0O0O0O0O0O0 >> SOON
lol! afro king Wink Cool Very Happy Cool Wink king afro lol!

lol! lol! lol!
الله!! ياابنى مهو انا بتكلم على الأقسام الأبيض دى ومقلتش قسم اللغات ده بس قلت زى أقسام الكليه والمكتبه ده اهم حاجه المكتبه والكمبيوتر والانترنت وأهم حاجه بقى فى كل دول، قسم الإقتراحات ده بيتنشر اقتراح كل سنتين مرة lol!
وانا متأكده ان ملك معندهاش اى اعتراض على اى اقتراح اى حد هيقوله مادام فى صالح المنتدى، معلش ياجماعه متزعلوش منى بالله عليكم، ولتانى مرة انا والله مش قصدى على الناس اللى بتتعب وتجيب مواضيع وبتدخل كل يوم وتضيع من وقت مذاكرتها علشان المنتدى ويارب مش أكون طولت عليكم واوووكيه ياروميووووووووو

WaiTinG lol! queen cheers
malak
Admin
Admin
malak

انثى الابراج : الثور الأبراج الصينية : الماعز
العمل/الترفيه : الموسيقى والتمثيل

مُساهمةموضوع: رد: Al0ne :(( :((   Al0ne :(( :(( I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 1:36 pm

معلش يا اينو وانا والله بعترف انى اول وحده مقصرة معاكم بس ان شاء الله المنتدى هيبقى كويس بيكوا كلكم بس شوية اهتمام مننا كلنا وهنبقى حاجه تانية خالص
https://facultyofarts.yoo7.com

Al0ne :(( :((
صفحة 1 من اصل 1