كليه الأداب
اهلا وسهلا بك فى منتدى كلية الاداب
كليه الأداب
اهلا وسهلا بك فى منتدى كلية الاداب
كليه الأداب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياترى انتى غبية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NOUR

NOUR

مشرفة القسم العام
مشرفة القسم الاسلامى

ياترى انتى غبية 7985roro90

ياترى انتى غبية 2ch101e_th

انثى الابراج : العذراء الأبراج الصينية : القرد
العمل/الترفيه : التأليف
المزاج : التثقيف الذاتى

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالسبت مارس 20, 2010 1:30 am

ياترى انتى غبية Cbe537fda1er]

ياترى انتى غبية 2425702

الــــســــلام عــــلــــيــــكــم و رحــــمــــة الـلــــــــــــه و بــــــركــــاتــــــــاته

طبعا اتخضيتو من اسم التوبيك

هل انتى غبيه .

الغباء مش معناه ان واحده مبتفهمش

او واحده عندها لا مبالاه من اى شئ

لا الغباء هوا انك تحطى ثقتك فحد

وللاسف يكون جديد عليكى

وتحلفى بعمرك كله ان احسن حد عرفتيه

تعالى بقه شوفى انتى غبيه ولا حكايتك ايه

*لما تصدقى راجل وتبصمى بالعشرة انو راجل مافيش بعد كده عشان قالك ازيك بلطف

او قالك كلمة حلوة >>>تبقى غبيه

*لما تتدلقى وتحكى عنك كل حاجه واى حاجه لراجل لسه عارفاه من مده صغيرة يعنى متعرفوش كويس حتى لو مع بعض ليل ونهار >>>تبقى غبيه

*لما يطلب منك انك تتقابلى فبيته وهتقعدو محترمين وواثق فيكى او واثقه فيه >>>>تبقى غبيه

*لو عرفك على اصحابه وقعدتو مع بعض كلكو ويقعدوا بقة يتفرجوا عليكى كانك فيلم سينما ولا كيس فاكهة وانتى وافقتى انك تقعدى >>>تبقى غبيه

*ولما تتقابلى برة من ورا اهلك على امل انه فيوم هيجى يتقدملك
>>>>والله غبيه

*لما تلبسى كل اللى على الحبل وتخلى ريحت البيرفيوم بتاعك وانتى ماشيه يشمك اللى فالشارع اللى ورا ورا ورا وراكو وتتمكيجى مكياج صاارخ وانتى بتتمايلى بلبسك الضيق عشان بس تلفتى نظر الشارع ليكى >>>>تبقى اغبى غبيه

*لما تعتقدى وانتى لسه فسن المراهقه ان حبك اللى بتحبيه هيدوم معاكى طول العمر >>>>تبقى هبله وغبيه

*لو اعتقدتى ان الحب علاطول حلو ومافيهوش مصايب ولا حجات توجع >>>>تبقى غبيه

شوفى بقه بينك وبين نفسك لمنع الاحراج
انتى غبيه ولا لاء

http://www.daralansar.com/
</A>
ياترى انتى غبية 1014

ياترى انتى غبية Cbe537fda1
http://www.quran-m.com/
قطــــــــــــــــــــه

قطــــــــــــــــــــه

مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum

ياترى انتى غبية Fra

انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الماعز
العمل/الترفيه : StuDinG n0t MoRe
المزاج : cHeeRful :D

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالسبت مارس 20, 2010 8:28 am

عندك حق يا نور بس مش فى كل حاجه (اسمحيلى يعنى) ممكن نتناقش فيهم؟؟؟
فى بعض المواقف اللى انتى بتتكلمى فيها مش بتبقى غباوة هى بتتبقى حاجه تانيه خالص زى مثلا
*لما تتدلقى وتحكى عنك كل حاجه واى حاجه لراجل لسه عارفاه من مده صغيرة يعنى متعرفوش كويس حتى لو مع بعض ليل ونهار >>>تبقى غبيه ( هى هنا مش غباوة على اد ما هى طيبه وده حصل لأنه يمكن هو حسسها بالأمان وانه موضع ثقه وكمان ممكن يكون حكى لها على حاجات تخصه هو كمان وفهمها انه مش أى حد يعرفها عنه غيرها والكلام ده بس برده هى كمان مش هتكون حكت له على حاجات كتير او حاجات خاصه يعنى ممكن تكون الحاجات اللى تقدرى تقولى انه معظم اصحابها عارفينها دى حاجه
الحاجه التانيه دى مثلا *لما يطلب منك انك تتقابلى فبيته وهتقعدو محترمين وواثق فيكى او واثقه فيه >>>>تبقى غبيه (ههههه انا مش هرد بجد no comment confused )
الحاجه التالته *لما تلبسى كل اللى على الحبل وتخلى ريحت البيرفيوم بتاعك وانتى ماشيه يشمك اللى فالشارع اللى ورا ورا ورا وراكو وتتمكيجى مكياج صاارخ وانتى بتتمايلى بلبسك الضيق عشان بس تلفتى نظر الشارع ليكى >>>>تبقى اغبى غبيه (كده حرام مش غباوة ولأنه مفيش حد يستاهل انى أشيل ذنوب علشانه لا ومش اى ذنوب انتى طبعا عارفه دى عقوبتها ايه عند ربنا فمعتقدش انه فى واحده ممكن تستحمل عقاب زى ده من ربنا علشان حد هى ممكن تكون متعرفهوش او عرفاه جديد وكل ده لمجرد انها تقضى وقت لطيف مش أكتر
وفى كمان *لما تعتقدى وانتى لسه فسن المراهقه ان حبك اللى بتحبيه هيدوم معاكى طول العمر >>>>تبقى هبله وغبيه (انتى لسه بتقولى انه سن المراهقه يعنى ابسط حاجه ممكن تحصل بتبسطها جدااا ولانه هو ده السن المناسب علشان تجرب فيه اللى هى عوزاه فى حدود الاحترام طبعا
وكمان قلتى *لو اعتقدتى ان الحب علاطول حلو ومافيهوش مصايب ولا حجات توجع >>>>تبقى غبيه ( يانور حرام عليكى دى بس حلاوة الحب اللى بتبقى فى الاول وكلنا بنبقى ماشيين وراها لحد ما نتصدم بالحقيقه هههههه اللى هى طبعا اجمل بكتييييير Wink
ودى بقى اللى ضايقتنى جدااا *ولما تتقابلى برة من ورا اهلك على امل انه فيوم هيجى يتقدملك
>>>>والله غبيه ( دى مش غباوة برده دى خيانه لأهلك ولتربيتك وحاجه طبعا تغصب ربنا لانه فى السر مش فى النور بدليل انكم بتتقابلوا بره ومن ورا اهلك فده دليل على انك خايفه واللى خايف ده اكييييييد بيعمل حاجه غلط
واللى عجبتنى اوى بقى بجد دى *لو عرفك على اصحابه وقعدتو مع بعض كلكو ويقعدوا بقة يتفرجوا عليكى كانك فيلم سينما ولا كيس فاكهة وانتى وافقتى انك تقعدى >>>تبقى غبيه ( دى بقى الغباوة مش منها هى,, ده ...... منه هو هههههه صح ولا اييييييييه؟؟
نور انا اتناقشت معاكى فيهم ومستنيه اسمع رأيك فى كلامى
Suspect
NOUR

NOUR

مشرفة القسم العام
مشرفة القسم الاسلامى

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالأحد مارس 21, 2010 10:00 am

تماما يا معلم
عندك حق يا جميل
بس ليا تعليقين
الاول : مهما كان حسسها بالامان او قالها اسراره ماينفعش هى خالص تقوله على اى حاجة
صدقينى ماينفعش لانه لو ارتبط بيها او لو وقح ومارتبطش هيجى عليه وقت يزعل ويعايرها وممكن بسبب حاجة زى ديه يشك فيه ... حتى لو قالها على كل حاجة عنه وعن مصايبه وكل اللى عمله
اعتقد نادر اوى انك تلاقى واحدة تعاير خطيبها او زوجها باللى قاله لكن هى كلامها محسوب عليها اوى

وده عن تجربة مش منى طبعا هههه من ناس قالتلى

التانى :انتى بتقولى
ده السن المناسب علشان تجرب فيه اللى هى عوزاه فى حدود الاحترام طبعا
مافيش حاجة تقول ان اجرب كل اللى انا عايزاه فيه صح وغلط حلال وحرام
مثلا فى السن ده اغلبية البنات الوحشة بتخرج وتصاحب اولاد مش معنى كدة ان اجرب ولد يعزمنى على خروجة ولا حاجة
ديه اساسا ما فيهاش ريحة الاحترام عشان تبقى فى حدود الادب ولأ مش فى حدوده
فانا مش معاكى خالص فى موضوع التجربة ديه
انا عندى عقل عارفة ان العمل ده نتايجه ايجابية والفعل ده نتايجه سلبية فانا ماعملش اللى نتايجه سلبية واقول انى بجرب فى حدود الاحترام
ماينفعش

ميرسى بيكوا يا قمر على مرورك

http://www.daralansar.com/
قطــــــــــــــــــــه

قطــــــــــــــــــــه

مشرفة كلام بنات

مشرفة قسمForeign forum

ياترى انتى غبية Fra

انثى الابراج : الاسد الأبراج الصينية : الماعز
العمل/الترفيه : StuDinG n0t MoRe
المزاج : cHeeRful :D

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالإثنين مارس 22, 2010 1:06 am

ميرسى يانور على تعليقك وانا عاوزة اوضح حاجه فى اللى انا قلته (معلش يعنى)
انا لما قلت انه سن المراهقه ده علشان تجرب فيه انا قلت انه فى حدود الاحترام وده شامل طبعا يعنى احترامها لدينها اولا وبعدين لأهلها وبعدين لنفسها فمعتقدش ان احترامها لدينها ممكن يجيز ليها انها تخرج وتروح وتيجى والجو ده ولو احترامها لدينها أجاز لها انها تخرج وكده فى خيالها طبعا هتلاقى احترامها لأهلها اللى تعبوا فى تربيتها وصرفوا عليها وعلموها بس المصيبه هنا بقى لتعدى كمان من احترامها لأهلها وتتخيل انه هيجيز لها هو كمان الخروج ولو لمرة واحده بدافع انها تجرب زى صحباتها.. وبعدين خلينا نضيق الدايرة شويه ونقول مثلا انى هأتكلم عن نفسى لانى مليش دعوة بحد علشان كل واحد حر فى نفسه
انا مثلا فى سن المراهقه ده كنت بعمل اللى نفسى فيه ومحدش يفهمنى غلط lol! اللى هو مثلا انى اسهر واسمع اغانى هاديه واقرأ قصايد رومانسيه وانا كنت ولازلت بحبها جدا واسمع اسامه منير وبس... وهو ده حدود الاحترام اللى انا بتكلم عليه وانى ممكن كمان افكر فى الحب وده عامل ازاى واللى بيحبوا دول بيحسوا بإيه وكان نفسى اجرب طبعا بس كان فى عهد مينفعش انقضه وبصراحه بصراحه العهد ده نافعنى جداااااااا دلوقتى متتصوريش اد ايه خلينا فى المهم دى النقطه الاولى

تانى حاجه بقى انا برده مش قصدى انه هتدخله دايركت فى حياتها ولا هتحكيله على كل حاجه لأنه مبقاش فى حد كتير ممكن تآمنى ليه للأسف بس يعنى ممكن تحكيله على حاجات اصحابها عارفينها ومعتقدش انه لو ارتبط بيها هيعايرها زى ما بتقولى!!! دى حاجه صعبه اوى لأنها ادتله الامان فى يوم من الايام فمعتقدش انه هيخونها يعنى وبرده البنت الحكيمه هى اللى هتعرف تتصرف فى المواقف اللى زى دى لأنه دايما فى كل زمان ومكان الانسان مواقف
SoMA Bob

SoMA Bob

ياترى انتى غبية E8s7dt

انثى الابراج : الدلو الأبراج الصينية : الديك
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : عايشة

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 5:36 am

السلام عليكم ورحمة الله اولاشكرا على التوبيك الجميل وفعلا كل اللى انتى قولتيه صح وعندك حق فيه والحمدلله مطلعتش فى ولا حاجة غبية. والسلام عليكم
NOUR

NOUR

مشرفة القسم العام
مشرفة القسم الاسلامى

ياترى انتى غبية Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى انتى غبية   ياترى انتى غبية I_icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 8:04 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ميرسى ليك يا قمر على مرورك
وانا اكيد لما نقلت التوبيك ماكنش قصدى حد فيكم

ياترى انتى غبية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياترى لسة عندنا دم
» ياترى من المغفل؟؟
»  من انتى
» ياترى الكلمة دى معناها ايه بالنسبالك